Zgłoszenie naprawy w serwisie
Regulamin
Pomoc techniczna ARISTO Pomoc techniczna ASUS Pomoc techniczna Gsmart Pomoc techniczna Mio
Cennik napraw notebooków Praca Polityka prywatności
Pomoc techniczna MIO Sterowniki ASUS Sterowniki ARISTO
Dane kontaktowe
 
Status naprawy
Zgłoszenie naprawy
Nowości
Nowe ceny matryc LCD

Nowe ceny
zamienników LCD.


Sprzedaż części

Wprowadzamy sprzedaż części
ARISTO i...


Nowa cena przesyłki

Wprowadzamy nową cenę
wysyłki sprzętu...

Oferta specjalna
Nowe ceny regeneracji baterii

Nowe ceny regeneracji
baterii


Oryginalne części

Oryginalne części do ARISTO
i ASUS


Regeneracja baterii do notebooków

Nowe ceny regeneracji
baterii

Sterowniki
Poleć stronę

Regulamin wykonania napraw w serwisie ORIKA

1. ORIKA sp. z o.o. zobowiąuje się do naprawy powierzonego sprzętu zgodnie z wiedzą i zaleceniami technicznymi producentów sprzętu.

2. Koszty transportu w przypadku napraw wysyłkowych ponosi klient.

3. Informujemy, iż podczas procesu naprawy płyt głównych, uszkodzeń mechanicznych obudów, w nielicznych przypadkach ich stan techniczny może ulec pogorszeniu w związku z procesem technologicznym naprawy lub diagnozą. ORIKA Sp. z o.o. nie ponosi za to odpowiedzialności.

4. Klient jest zobowiązany do zabezpieczenia danych na dysku. ORIKA Sp. z o.o. nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za ich utratę.

5. ORIKA Sp. z o.o. nie odpowiada za oprogramowanie zainstalowane lub przechowywane na nośnikach danych w przekazanym do naprawy sprzęcie.

wróć
Zadźwoń do nas
Adres
Biuro Obsługi Klienta
ORIKA
ul. Kościerzyńska 10
51-416 Wrocław Kontakt Zobacz na mapie